نور حکمت

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم ***** اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

نور حکمت

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم ***** اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

ویژه شهادت امام جواد علیه السلام

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۱ ق.ظ


🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

شهادت معصوم یازدهم،  امام نهم، حضرت امام محمد التقی الجواد علیه السلام تعزیت و تسلیت باد.


🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻



*****



أَتَزْعَمُ أَنَّک جِرْمٌ صَغِیرٌ         وَ فِیک ﭐنْطَوَى العَالَمُ الاَکبَرُ *

لحظه‌اى به خود آى و لَختى بیاندیش: انکار شیء، امرى سهل است و از هر دیوانه‌اى برآید. بیا و اندى ـ آرى اندى ـ در این مُنکَر، شکّى بنماى؛ مگو که هیچ نیست و هر چه هست، خیال است و وهم؛ قدرى به خودت بازگرد و بر خودت تلقین بنماى که: مگر من جاهلم و مگر دیوانه‌ام؟ قوّۀ عاقله‌ام را براى چه و از بهرِ چه روزى نهاده‌ام؟ چرا آنچه را که نه بر وجودش آگهم و نه از عدمش مطّلع، بی‌دلیل، انکارش نمایم؟ باید به خود بگویم که ''وجودش شاید'' و ''رؤیتش باید''.

    و من نیز از همین‌جا آغازیدم. گفتم که ''شاید باشد''، پس مطلقاً انکارش نکردم؛ گفتم که ''اگر هست پس باید بتوانش دید''، پس حرکت کردم تا بیابم.


*****

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">