نور حکمت

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم ***** اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

نور حکمت

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم ***** اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

طنز و لطیفه

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

**************

من همیشه موفقیت

و سربلندی بچه هامو از خدا خواستم

البته هنوز با مامانشون آشنا نشدماااا…

ولی خب

مهر پدریه دیگه کاریش نمیشه کرد ^_^……….

*****

دیگه به درجه ای رسیدم که

هر مشکلی تو زندگیم پیش میاد اینقدر بیخیالش میشم

که خودش حل میشه و میگه خاک تو سر بیخیالت

من که رفتم ولی یه فکری واسه خودت بکن


*****

بهمون میگفتن هر لقمه غذا رو باید سی بار بجوی
تا خوب غذات هضم بشه!
.
.
.
یه روز من نشستم امتحان کردم؛
هنوز داشتم نهار میخوردم! دیدم شامو آوردن!


*****

امروز با سر و صدای مامان بابام از خواب پریدم
رفتم بیرون میپرسم چی شده !
بابام میگه من دیشب خواب دیدم یه زن دیگه گرفتم
واسه مامانت تعریف کردم
اونم گیر داده باید همین الان بخوابی و طلاقش بدی


**************

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">