نور حکمت

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم ***** اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

نور حکمت

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم ***** اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یا خیرالمحسنین

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۰۲ ق.ظ

**************


هر چی می‌خوام رو نزنم نمیشه!
هر چی می‌خوام ادای بی‌خیال‌ها رو در بیارم و متّکی به محاسبه‌ها و مناسبات عادی دنیا باشم نمیشه!
انگار از جنس دیگه‌ای هستم و مناسب با شرایطی دیگه ـ غیر از این ـ !

زود دلتنگ میشم! زود به زود به احسان تو احساس نیاز می‌کنم! و چه زود از شلوغی افکار و آداب روزگار خسته می‌شم! می‌بُرم!

هر چی سعی می‌کنم به وظیفهٔ خودم فکر کنم و توقع رو از روحم دور کنم آخرش خودمو غرق نیاز می‌بینم!


من محتاجِ احسان توام!  خدایا! درسته که ناجورم اما احسانت، نه تنها آخرین، بلکه تنها امیده!

خدایا! با اینکه مطمئنّم داده و نداده‌ات حکمتی داره اما طاقتم فقط با صفت احسان تو هماهنگ و خواناست.

ای بهترین احسانگر!

تو را به نام‌های زیبای حسن و حسین و محسنت زودتر به فریاد ما برس.


**************



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">